Nakup popolnoma brez tveganja: Kako vrniti blago?

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) nas morate kot kupec v roku 14 dni obvestiti, da odstopate od pogodbe, v kolikor ste blago že prejeli, pa morate prejeto blago vrniti v 30 dneh po obvestilu od odstopa od pogodbe. Produkte morate vrniti nepoškodovane in v nespremenjeni količini ter v originalni embalaži. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Možnost vračila pa žal ne velja za programsko opremo, avdio- in video nosilce, knjige in potrošni material ter prehrano, zdravila in prehrambena oziroma zdravstvena dopolnila, ki jih prodajamo brez recepta, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oziroma varnostni pečat. V primeru nakupa prehrambenih oziroma farmacevtskih izdelkov obvezno preberite navodila o uporabi in se posvetujte z vašim zdravnikom ali farmacevtom. Navodila na naših spletnih straneh niso nadomestek za originalna navodila! Kupcu bo povrnjena kupnina na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh ali pa pod enakimi pogoji omogočena zamenjavo produkta. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Reklamacije

Kupec oziroma partner lahko produkte reklamira, če nimajo lastnosti, ki jih je ponudnik oziroma prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila (stvarna napaka – 37. Člen Zakona o varstvu potrošnikov). V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo produkta, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Kupec lahko produkt v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Če želite produkt vrniti na naše stroške, se morate o tem dogovoriti s komercialistom spletne prodajalne www.tehnoles.si. Ne sprejemamo pošiljk z odkupnino.

Na kaj morate biti pozorni pred spletnim nakupom, ki fizičnega ogleda artiklov ne omogoča?


- Previdno odstranjujte zaščitne materiale, kjer bi lahko na ta način poškodovali izdelek.

- Posebna previdnost je potrebna pri embalaži, ki naj ostane v prvotnem stanju, če niste prepričani v ustreznost artikla.

- V tiskalnik ne vstavljajte kartuš ali tonerjev, če niste prepričani, ali je izdelek pravi.

- Pri izdelkih, kjer je potrebna registracija programske opreme tega ne opravljajte, dokler niste prepričani, da je artikel ustrezen.

- Vidno poškodovani, na različne načine umazani (praske, madeži, prah, druga umazanija) artikli in artikli z vidnimi sledmi montaže, niso primerni za menjavo ali vrnitev.

- Ne vgrajujte artiklov, če niste prepričani, ali so ustrezni za vašo uporabo.


          Vračilo poškodovanih pošiljk

          V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali drugi družbi, ki je izvedla distribucijo. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto ali enoto distributerja v enakem stanju, kot ste ga prejeli ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije oziroma pristojnim distributerjem bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.