TehnoLES d.o.o., Pesnica pri Mariboru 32 D, 2211 Pesnica pri Mariboru
02 655 44 44
trgovina@tehnoles.si

POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine TEHNOLES d.o.o. so sestavljeni v skladu z zakonom. Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter zakonom o elektronskih komunikacijah.

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi “spletna trgovina”) upravlja podjetje TEHNOLES d.o.o., Pesnica pri Mariboru 32D, 2211 Pesnica pri Mariboru, z matično številko: 5770262000 in davčno številko: SI63666685. Podjetje TEHNOLES d.o.o. je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali TEHNOLES).

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med TEHNOLES in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnih mestih družbe TehnoLES d.o.o.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Kupcu zagotavljamo dostopnost naslednjih informacij še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba:

  • podatki o podjetju TEHNOLES d.o.o. ( ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi za nakup na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoji in stroški dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene (vse cene na spletni trgovini vsebujejo davek)
  • način plačila in prevzema artikla, ter rok veljavnosti podatka,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. členom ZVPot nima pravice od odstopa, je o tem izrecno obveščen),

 

Ponudba

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba v spletni trgovini ažurira in spremlja pogosto. Vsaka navedena spletna cena vsebuje DDV. Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine, tudi registrirane uporabnike. Registriran uporabnik postane z registracijo v spletni trgovini. Cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen v prodajalni TehnoLES d.o.o. (Pesnica pri Mariboru 32D)

 

Slike

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja ali lastnosti artikla!

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med TEHNOLES d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko kupcu pošljemo prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so veljavne vse v sporočilu navedene cene in pogoji, ki veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku in je vedno dostopna tudi registriranim uporabnikom preko njihovega uporabniškega profila. V primeru zapletov je kopija naročila vedno stiskana v podjetju TEHNOLES d.o.o.

 Način plačila

Na volojo so naslednji načini plačila:

  • z nakazilom na račun podjetja Tehnoles d.o.o.
  • z gotovino ob prevzemu

Ob naročilu boste na naveden e-naslov prejeli povzetek naročila, ki bo vseboval podatke o nakupu. Ob prevzemu pošiljke boste prejeli dobavnico v fizični obliki, račun vam pošljemo naknadno po pošti.

V primeru plačila po bančnem nakazilu bodo artikli ki so na zalogi v skladišču za vas rezervirani 3 delovne dni, v primeru da v tem času ne poravnate predračuna, bodo po preteklih treh dneh vaši artikli ponovno na voljo vsem kupcem.

Izdaja računa

Ob dostavi naročenih artiklov kupcu dostavimo tudi natisnjeno dobavnico. Račun prejme kupec naknadno po pošti. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorv glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Cene v spletni trgovini se lahko razlikujejo od cen v prodajalni TehnoLES d.o.o. (Pesnica pri Mariboru 32D).

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo TEHNOLES d.o.o kupcu omogočil odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev darilnih bonov, bonusov promocijskih kod ipd.

Dostava

Za spletna naročila se poštnina zaračuna po ceniku POŠTE SLOVENIJE. V primeru dostave zaradi velike teže, dolžine ali večjega volumna se je potrebno za dostavo in ceno le te dogovoriti. V kolikor želite informacijo o stroških dostave tovrstnih izdelkov pred oddajo naročila pokličite 02 655 44 44. V primeru, da bomo pošiljko dostavili mi vas bomo o dostavi predhodno obvestili. Dostave vršimo z lastno dostavo ali dostavno službo.

Postopek obveščanja o nakupu

1. TEHNOLES naročilo

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranim uporabnikom so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. TEHNOLES naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. TEHNOLES lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih TEHNOLES nima na zalogi v lastnem skladišču, je TEHNOLES izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do TEHNOLES. Prek elektrosnke pošte TEHNOLES kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zveui z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči TEHNOLES, ki bo artikel odstranil iz naročila, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj TEHNOLES ne potrdi dobavljivost naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko TEHNOLES naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z danem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. TEHNOLES ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih TEHNOLES nima na zalogi v lastnem skladišču.

2. Naročilo je odpremljeno ali pripravljeno za osebni prevzem

Naročene artikle bomo poizkušali v najkrajšem možnem času pripraviti za dostavo na vaš naslov oz. osebni prevzem.

Preklic naročila

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca  o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 041 421 905. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: infotehnoles@gmail.com

Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabniku na voljo tu. (PDF obrazec)

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel osebno vrne ali pošlje po pošti na naslov prodajalca: Pesnica pri Mariboru 32D.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšane vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor/paleto). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega naročila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ipd. se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačan znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pravica do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu podatkov (neuradno prečiščeno besedilo).

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

POMEMBNEJŠI NAPOTKI ZA VRAČILO ARTIKLOV:

  • Ko vračate artikle prodajalcu TEHNOLES d.o.o., morate priložiti obrazec za odstop od pogodbe. Priložite tudi kopijo računa.
  • Naslov za pošiljanje artiklov prodajalcu je TEHNOLES d.o.o., Pesnica pri Mariboru 32D
  • Strošek pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače.

OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK (ODŠKODNINE)

Če ugotovite, da je vaš artikel ali fizična pošiljka poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7 koledarskih dni od datuma prejema paketa na e-naslov trgovina@tehnoles.si ali po telefonu na številko 02 655 44 44. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, (notranje) embalaže, poškodovani artikel in pa opis poškodbe.

Reklamacije

Reklamacije rešujemo skladno z zakonsko veljavnimi določili.
V primeru reklamacij, napačnih ali poškodovanih izdelkov
Vračilo blaga predhodno najavite preko e-pošte trgovina@tehnoles.si ali preko telefona na 02 655 44 44 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00 ure.
Zraven blaga obvezno predložite kopijo originalnega računa. Na vašo željo vam lahko blago zamenjamo za drugo ali pa vam vrnemo kupnino.
Na elektronski naslov infotehnoles@gmail.com lahko pošljete tudi svoje ugovore, pripombe, zahtevke in predloge.

 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu, računu ali oglaševalskem sporočilu. Dobavitelj izdelka jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili. Garancijski rok začne teči z dnem prevzema blaga s strani kupca.

Stvarna napaka

Nosimo odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Komunikacija z uporabniki

V kolikor potrebujete pomoč pri oddaji naročila nas lahko pokličete na telefon 041 421 905 od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov infotehnoles@gmail.com

V kolikor potrebujete pomoč pri svetovanju nas lahko pokličete na 02 655 44 44, od ponedeljka do petka od 7:00 do 18:00 in v soboto od 8:00 do 12:00 ali pošljete e-sporočilo na naslov trgovina@tehnoles.si

Z uporabnikom bomo stopili v stik preko sredstev komunikacij na daljvo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.

Oglasna elektronska sporočila TEHNOLES bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne in jasno bodo določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštovali.

 

Spletno reševanje sporov

S posebnim predpisom Evropske unije je na ozemlju celotne EU, od 15. 2. 2016 naprej, vzpostavljen nov sistem za reševanje sporov povezanih s spletnimi nakupi, s pomočjo ODR spletne strani, ki jo lahko najdete tukaj.

To pomeni, da v kolikor boste pri spletnem nakupu znotraj EU naleteli na težavo (nedelujoč izdelek, težave pri zamenjavi, vračilu ipd.), ki je najprej ne uspete rešiti skupaj s prodajalcem, lahko svojo pritožbo oddate hitreje in enostavneje na zgornji povezavi.

Spletno stran lahko uporabljajo tako potrošniki kot tudi trgovci, pritožbo pa je možno oddati v katerem koli od 23 EU jezikov.

 

TEHNOLES se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da TEHNOLES ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo TEHNOLES kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Prav tako ne odgovarjamo za informacije v mnenjih in se omejujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

TEHNOLES ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajnih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih TEHNOLES v primeru vrednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

TEHNOLES d.o.o. si pridružuje pravico do spremembe pogojev poslovanja preko spletne trgovine kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.