Cene, v spletni trgovini so označene s prodajno ceno in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Spletne cene so cene, ki veljajo v primeru izvedbe naročila preko spletne trgovine prodajalca.
Redne cene so navedene v evrih in veljajo kot končne cene.
Spletne cene veljajo v trenutku oddaje naročila.
Pri poslovanju s potrošniki velja, da so cene, ki so navedene v ceniku kot končne cene in vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo morebitnih stroškov dostave in pakiranja.
Pri poslovanju v spletni trgovini B2B so navedene cene brez DDV. Prav tako so v spletni trgovini B2B upoštevane rabatne lestvice stranke.  Cene ne vsebujejo morebitnih stroškov dostave in pakiranja.
Če končne cene zaradi narave blaga ali storitve ne bo mogoče izračunati vnaprej, bo prodajalec stranko seznanil z načinom izračuna končne cene.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila. V primeru, da je podatek o ceni napačen ali se med obdelavo naročila cene spremenijo, ima stranka pravico do odstopa od pogodbe.
V primeru dostave izdelkov, je standardna embalaža vključena v ceno izdelka, dodatno transportno embalažo in stroške prevoza blaga pa prodajalec dodatno zaračuna.
Kupec lahko svoje naročilo odda 24 ur na dan, 7 dni v tednu, na naslednji način:
Izdelke lahko kupec izbira in naroča iz seznama izdelkov v spletni trgovini. Kupec pri izbranemu izdelku določi količino in klikne gumb »dodaj v košarico«. V zgornjem desnem kotu spletne strani v okvirčku »košarica« se nato sproti osveži število izdelkov in skupni znesek vseh izdelkov v košarici. Po želji lahko kupec iz košarice tudi odstranjuje izdelke, tako da klikne na gumb »ogled košarice«.
Ko je kupec zadovoljen s svojim izborom, lahko prične z zaključkom naročila, tako da klikne na okence »nakup«. Na blagajni je kupcu viden povzetek vseh artiklov in njihove količine, omogočeno mu je še, da opravi morebitne spremembe. Kupec odda svoje naročilo tako, da izpolni obrazec in se registrira v spletno stran.Tja kupec vpiše svoje podatke, podatke o naslovu dostave in morebitne opombe. Na isti strani so kupcu na voljo tudi informacije o njegovem naročilu (izdelki, količina in njihova cena, cena dostave). Ko kupec preveri seznam izdelkov in se z njim strinja, izbere še način plačila.
Za zaključek nakupa in oddajo naročila kupec klikne na gumb »oddaj naročilo«. S klikom na ta gumb kupec oda naročilo in potrdi, da se v celoti strinja s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in z obveznostjo plačila za pravkar oddano naročilo, ter potrjuje, da je seznanjen s politiko zasebnosti, obdelave osebnih podatkov in vsebino splošnih pogojev poslovanja spletne trgovine.
Kupec po oddaji naročila nato na svoj e-mail naslov prejme elektronsko sporočilo s potrditvijo naročila in povzetkom naročila. Hkrati s potrditvenim elektronskim sporočilom prejme tudi predračun za plačilo izdelka.
 
Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je sklenjena v trenutku, ko je kupcu s strani spletne trgovine poslano prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka dalje, so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo za kupca in spletno trgovino.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca, kupec pa lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na: webshop@tehnoles.si. Kupec ob potrditvi nakupa prejme povezetek naročila na vpisan elektronski naslov. Ko prodajalec prejme nakazilo s strani kupca ali dostavne službe, prejme kupec račun po elektronski pošti ali pa se mu le ta pošlje po navadni pošti. Kupec prejme dokument z vsebino naročenih izdelkov tudi po pošti hkrati z naročenimi izdelki.